درباره وبلاگ


هر کس یک جور زندگی کردن را دوست داره . . . من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم !!! نه ناراحتم ، نه افسرده . . . فقط چیز جذابی اون بیرون وجود نداره ، همین !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 119
بازدید کل : 56143
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب

عاشقانه های من
من اگر پیامبر بودم معجزه ام خنداندن کودکان خیابانی بود....




 

روزی فرا خواهد رسید که شیطان فریاد برآورد : « آدم پیدا کنید ، سجده خواهم کرد»



نظرات شما عزیزان:

بهناز تنهایی
ساعت3:00---9 مهر 1391
من به تنهایی این دل مشکوکم !

یا دلکم دل نیست ٬ یا آن که در دل است ٬ اهل دل نیست


الهه
ساعت2:09---8 مهر 1391
هیچ گاه چشمانت را برای کسی که معنی نگاهت را نمی فهمد گریان مکن

زهرا
ساعت4:34---7 مهر 1391
تنهایی یعنی انقدر یک خاطره را مرور کنی که نخ نما شوئ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 7 مهر 1391برچسب:, :: 3:45 ::  نويسنده : مهدی افشارزاده