حسرت
 
درباره وبلاگ


هر کس یک جور زندگی کردن را دوست داره . . . من دوست دارم تو اتاقم تنها باشم !!! نه ناراحتم ، نه افسرده . . . فقط چیز جذابی اون بیرون وجود نداره ، همین !
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 120
بازدید کل : 56144
تعداد مطالب : 46
تعداد نظرات : 121
تعداد آنلاین : 1



کد متحرک کردن عنوان وب

عاشقانه های من
من اگر پیامبر بودم معجزه ام خنداندن کودکان خیابانی بود....




حسرت

چيزي نيست که من بخورم

حسرت

اون چيزيه که به دلت ميذارم



نظرات شما عزیزان:

فرزانه
ساعت3:54---11 مهر 1391
چه خشن !

فرامرز اسماعیلی
ساعت2:05---11 مهر 1391
خدایا از تو دلگیرم..
به قولت وفا نکردی..
گفته بودی حق انتخاب دارم..
پس چرا انتخابم دیگری را در آغوش گرفته..
تقدیم به دنیام عشقم یاسر
از طرف دل شکسته ای که تا ابد با یاد عشقش نفس میکشه ...


بهناز طاهری
ساعت2:45---9 مهر 1391
لحظه هایی هست که دلم واقعاً برایت تنگ می شود.

من اسم این لحظه ها را "همیشه" گذاشته ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 8 مهر 1391برچسب:, :: 2:43 ::  نويسنده : مهدی افشارزاده